Sunday, September 12, 2010

eh, RAYALAH!!! ;D




hehe ;D malas nak ckp untuk raya kat epoh, ltk photos jela eh? ;D


wahhh, LEBIH PHOTOS? facebook yeah, fb pun tk hbs upload ag, lembab gila T_T

okay2, crita raya di SELANGOR PULAK YEAAA

erm, sampai sana lebih kurang pukul 6.40 mlm mcm tuuu, sgt lwat bukan?
then, jumpa atuk and mak lang kat shah alammm
kemudia pukul brp tah, pergi jumpa pak oda kat kota damansara

pak oda ; act, you all are our first visitor
mak aku ; oh really? (banggaaa haha! aku pun)
pak oda ; the furthest and the first
aku dlm hati ( wowww! hekhek, biarpun lmbt, ttp nom sattuuuu)

lepas tu, pergi klang, nginap kat hotel di situuu

pagi esok, pergi rumah mak teh kat subang jaya
pastu, chitchat,mknmkn, duitrayaa

pergi rumah mak long kat mana eh? aku pun tk brp egt, sbb aku pening time tuuu T_T

then, kumpulkumpul duit raya, adalah, lebih kuranggg,
dua ratus lebih jee.
tahun lepas 3oo lebih, adoii, mcm susah je nk kumpul thn nii T_T

okelah, bubbyeee ;D
N.A. ;D

No comments: